Кошик
278 відгуків
Надійний продавець Prom.ua
+380953003266
+380953003266
+380684655164
+380935113362
Інтернет-магазин 3-7.com.ua

Як вибрати дитяче автокрісло?

Переконувати батьків в тому, що для забезпечення безпеки дитини в автомобілі його необхідно перевозити в дитячому автокріслі, сьогодні вже не потрібно. Але покупці стикаються з вибором з величезної кількості марок і моделей дитячих утримуючих пристроїв, які значно розрізняються за зовнішнім виглядом і за ціною. Заплутатися при такій різноманітності легко, тому спробуємо розібратися в деталях.

 

Автокрісла

Сортування: у вигляді галереї у вигляді списку
товарів на сторінці:

Класифікація дитячих автокрісел

Відомо, що залежно від ваги і віку дитини дитячі автокрісла діляться на групи, причому більш важливе значення при підборі групи має вага, а не вік. В даний час існують наступні вагові групи автокрісел:

автолюльки - 0 до 9 кг і 0 + до 13 кг;
крісла групи 0-1 (до 18 кг);
крісла групи 1 (від 9 до 18 кг);
крісла групи 1-2 (від 9 до 22 кг);

крісла групи 1-2-3 (від 9 до 36 кг);
крісла групи 2-3 (від 15 до 36 кг);
бустери групи 3 від 22 до 36 кг;

 

Чим більш універсальна група, тобто чим більший ваговий діапазон вона охоплює, тим з більшою кількістю компромісів доведеться миритися. За рівнем безпеки і комфорту, за рідкісним винятком, вузькоспеціалізоване дитяче автокрісло також буде перевершувати будь-яке універсальне.

Автолюльки групи 0 і 0 +

Автолюльки слід вибирати для дитини з народження. Вони розрізняються габаритами: легкі, але з меншим внутрішнім об'ємом люльки групи 0 прослужать до 9 кг або орієнтовно до 9 місяців. У повнорозмірні ж моделі групи 0 + малюк буде міститися до 13 кг або до 1-1,5 років. При цьому в невеликих колисках вагою до 3 кг дійсно досить легко переносити дитини. Якщо ж переноска дитини в автолюльки не планується, краще вибирати повнорозмірні моделі, вага яких буває 4-6 кг, оскільки разом з дитиною переносити такий виріб уже буде важко.

Автокрісла групи 0-1

Якщо вага чада 6-8 кг, варто замислитися про придбання дитячого автокрісла універсальної групи 0-1. Адже з люльки малюк майже виріс, та й м'язи його вже досить зміцніли, щоб їздити в кріслі, але до групи 1 при цьому він ще не доріс. Моделі групи 0-1 можуть встановлюватися як проти ходу руху до досягнення ваги 10-13 кг, так і по ходу аж до 18 кг. Вони мають багатоступеневе регулювання нахилу всієї чаші автокрісла. При установці проти ходу руху малюк у них знаходиться в положенні напівлежачи, що відповідає максимальній безпеці. По ходу руху максимальний нахил вже використовувати не рекомендується, дитина повинна перебувати в положенні напівсидячи.

Автокрісла групи 1

При вазі 9-12 кг з точки зору безпеки краще купувати автокрісло групи 1. Дитина ще недостатньо зміцніла, тому в універсальній групі 1-2-3 з менш зручним положенням нахилу їздити йому буде некомфортно. Хоча автомобільні сидіння групи 1 встановлюються вже тільки по ходу руху, у них ще передбачені досить широкі можливості по організації нахилу всієї чаші. Та й цільний корпус з точки зору безпеки більш надійний, ніж розділений на спинку і сидіння. На відміну від групи 0-1 у даної категорії автокрісел зазвичай передбачений більший внутрішній об'єм.

Автокрісла групи 1-2-3

А от при вазі 13-15 кг раціональніше розглядати універсальну групу 1-2-3. М'язи дитини вже досить зміцніли, з автосидінь першої групи він незабаром виросте, а до групи 2-3 без внутрішніх ременів він ще не доріс. Універсальні дитячі автокрісла є трансформерами. До 15-18 кг дитина в них утримується внутрішніми ременями або столиком безпеки, а саме крісло - штатними автомобільними (інноваційною системою кріплення Isofix трансформери зазвичай не комплектуються). Після зазначеної ваги внутрішні ремені демонтуються і дитина разом з автокріслом утримується штатними ременями, тобто крісло, по суті, трансформується в групу 2-3. Після 24 кг у випадку, якщо дитина вже не вміщається в плечах, спинку автокрісла зазвичай можна демонтувати. Залишиться одне сидіння, тобто пристрій трансформувався в бустер групи 3.

Прибирати спинку автомобільного крісла необхідно в крайньому випадку, оскільки вона забезпечує бічний захист, а підголовник підтримує голову дитини під час відпочинку. Без нього дитина уві сні буде «висіти» на ременях з опущеною на груди або на бік головкою, зручності в такому становищі, повірте, мало.

Автокрісла групи 2-3

Починаючи з 15-18 кг використовуються автомобільні сидіння групи 2-3. Як було сказано вище, вони відрізняються від універсальної групи 1-2-3 відсутністю внутрішніх ременів, які не розраховані на утримання підлітка вагою більше 18 кг. Тому дитина разом із кріслом утримується штатними ременями автомобіля. Призначення дитячого автокрісла в цьому випадку полягає в тому, щоб підняти досить міцну, але ще не готову до штатних автомобільних ременів дитину, а також забезпечити їй боковий захист і підтримку голови під час сну.

Якщо у автокрісла передбачена система кріплення Isofix, а в автомобілі є відповідні скоби між спинкою і сидінням, то крісло саме по собі може кріпиться до цих скобах. Така фіксація має дві переваги. По-перше, без дитини не треба додатково закріплювати автокрісло штатними ременями, воно і так міцно зафіксовано. По-друге, при фронтальних ударах і різкому гальмуванні крісло не буде за інерцією тиснути ззаду на дитину своєю багаторазовою вагою.

Відмінність дорогих автокрісел від дешевих

Істотні відмінності в ціні між автокріслами однієї групи пояснюються кількома факторами:

Функціональність і кількість опцій. Наприклад, наявність Isofix, можливість регулювати не тільки висоту підголівника, а й ширину бічного захисту, глибину сидіння, спосіб зміни нахилу і т.д.

Матеріали конструкції і зовнішнього покриття

Природний вигляд у дитячого автокрісла Recaro, що виглядає так престижно через оббивки з мікрофібри або замшу. Крім того, корпус дитячого сидіння може складатися просто з пластику, на який натягнута оббивка (причому якість пластика теж має значення), а може бути забезпечений міцним алюмінієвим каркасом, вставками з демпфуючих матеріалів, що поглинають енергію удару і не залишають синяків, амортизуючою сіткою в сидінні і т.д.

Результати краш-тестів

Процедура тестування досить дорога, дозволити собі брати участь в краш-тестах всесвітньо визнаних організацій можуть далеко не всі фірми-виробники. При цьому хороші оцінки таких незалежних експертних клубів, як ADAC, для багатьох покупців є визначальним критерієм. Зрозуміло, що при отриманні гідних оцінок виробники автокрісел не забудуть скористатися цим.

Популярність бренду

Серед виробників дитячих автокрісел безумовними лідерами є німецькі компанії Romer, Recaro і Kiddy. Крім престижності і статусності бренди такого рівня дозволяють нам не сумніватися в якості і максимальної безпеки виробів, за які виробник несе відповідальність своєю репутацією.